Організаційні питання проведення інвентаризації

Організаційні питання проведення інвентаризаціїІнвентаризацію слід проводити підприємством стосовно всіх цінностей та зобов’язань, що знаходяться на підприємстві відповідно до укладених угод, а також стосовно тих цінностей, які належать даному підприємству, але знаходяться на інших підприємствах.

Наявність майна при інвентаризації визначають шляхом його обов’язкового перерахунку, переважування, обмірювання і реєстрації у інвентаризаційному описі (акті).

Вага навалочних матеріалів (наприклад, вугілля) може визначатися на підставі обмірів і технічних розрахунків, що додаються до інвентаризаційного опису.

Якщо упаковка постачальника матеріальних цінностей не пошкоджена, наявність їх можна визначати на підставі документів постачальника, при цьому здійснюється вибіркова перевірка таких цінностей.

На час, коли інвентаризаційна комісія залишає об’єкт інвентаризації (приміщення), матеріально відповідальна особа в присутності інвентаризаційної комісії зачиняє і відчиняє приміщення, що інвентаризується, а голова інвентаризаційної комісії опечатує його контрольним пломбіратором, який видається йому перед початком проведення інвентаризації.

Під час перерв у роботі комісії інвентаризаційні описи не можуть виноситись членами комісії; вони повинні зберігатися в зачиненому приміщенні, в якому проводиться інвентаризація.

Comments are closed.