Запровадження витратно-цінового аналізу в управлінні підприємством

Запровадження витратно-цінового аналізу в управлінні підприємствомЗавданнями витратно-цінового аналізу на сільськогосподарському підприємстві є оперативне прогнозування доходності збуту продукції на внутрішньому та зовнішньому ринках, управління витратами та собівартістю продукції. Для їх вирішення необхідно в обмежений час нагромадити та опрацювати значний обсяг економічної інформації та проаналізувати результати розрахунків. У складі інформації використовуються внутрішні витратні стандарти підприємства, соціально-економічні нормативи, ринкова інформація. Найуспішніше такі інформаційні потреби задовольняються шляхом застосування сучасних комп’ютерних технологій та відповідної апаратно-інструментальної бази. Так само обробка витратно-цінової інформації потребує застосування комп’ютерної техніки та загальних або спеціальних пакетів прикладних програм. Серед загальних можна запропонувати табличні процесори, спеціальних програм – „Прогноз“ та „Прайс“, розроблені фахівцями ІАЕ УААН.

Для практичного запровадження витратно-цінового аналізу в господарстві необхідно придбати назване програмне забезпечення, розробити витратні стандарти, налагодити одержання потрібної ринкової інформації, підготувати необхідну вхідну інформацію. Її склад визначається у методичних рекомендаціях, які додаються до програмного забезпечення.

Comments are closed.